Didess

Dirk Peeters, oprichter van Didess, maakt al ruim 20 jaar naar Belgische traditie, hoogwaardige en overheerlijke koekjes voor de horeca.

NEW WEBSITE

De belangrijkste ambitie van Didess is het delen van inspiratie, creativiteit en expertise met chefs in binnen- en buitenland. Wat resulteert in een rijke variatie aan artisanale en vernieuwende producten die vanuit de kunst en de liefde van het vak zijn ontstaan en met de grootste zorg en deskundigheid zijn bereid. Dit concept wilden we ook vertalen in hun nieuwe website.

STRUCTUUR

Een website is geen losstaand medium, maar maakt deel uit van een ge├»ntegreerde communicatiestrategie. De structuur van de website is opgebouwd op basis van de bestaande brochure. Elk product werd nauwkeurig opgedeeld per categoriesoort. Dit maakt het geheel overzichtelijk. Bijna elke pagina heeft een flexibele layout die ook voor de klant gebruiksvriendelijk is.

GEDETAILLEERDE INFORMATIE PER PRODUCT

Iedere product heeft een mooi vormgegeven detailpagina boordevol informatie. Alle informatie wordt structureel ingegeven via het CMS en kan makkelijk per product aangepast worden. Bovendien kan ieder product gekoppeld worden aan een inspiratie recept.

CALL-TO-ACTION

Wanneer we een nieuwe website ontwikkelen, analyseren we elke pagina op een duidelijk doel en een relevante call-to-action. Hoe beter die gedefineerd is, hoe groter de kans dat het tot een conversie leidt.

Bezoek de website: www.didess.be

Website Didess